Sallike

Kyll on tore mõnikord midagi suurt teha. Aastate eest tegin salli. Eesti lõng oli, see kuulus mitmev2rviline. 2-kordne peenem l6hg, vardad olid vist 3mm-sed. L6nga kulus u 700 grammi. Ja pikkust-laiust on sallikesel u 50x170 cm. Mustriks on lihtsamat sorti "kiltkivi"-nimeline kiri yhest v2ljamaa kudumisraamatust.
Sall valmis p2ris ammu, tegin teda vist m2rtsist 2008 kuni aprillini 2009. Kuna l6ng on suht kare, kannan salli vaid m6ned korrad talve jooksul.
T2nase seisuga on salli tekkinud 2 koiauku.
Tore sall, aga mu kollektsioon v22rib kindlasti veel taolisi. Mitte et ma oleks suur salliarmastaja - elu nõuab hoopis ehitustöisemate kostyymide kandmist - aga nii tore on omada pehmeid materjale, huvitavaid mustreid ja struktuure-faktuure, ja mida rohkem, seda parem!
Aga ajapuudusel v6tan ilmselt ette m6ne massiivse palmikmustritega salli loomise - kuna suvi oli enneolematult lyhike ja paljud t88d j2id pooleli, siis saab ka see talv enne l2bi, kui suured kudumid valmis. Kontrollitud sinise salli n2itel:)
Aga kuidas l2heb hallil meestekampsunil? Oi, kenasti, t2nan kysimast. Vasak varrukas sai ringvardale rindkere juurde kootud, alustatud paremat varrukat. Yhe varrukaga l2heb u n2dal, 6lad veel n2dal ja kaelus samuti n2dala. Kui vahepeal muud t88d liiga palju ei tule.
Ja eriline t2nu modellile, tytar Marikesele.


Comments

  1. Kas sa alustad ka varrukat jämedamast otsast? :)Klassikaline viis on alustada randmest, on ema alati õpetanud. Ema on vilunud kuduja. Aga mina ei kuula teda vaid alustan varrukat alati jämedamast otsast, sest nii on praktilisem. Kui varrukasuu katki kulub, on lihtne see paar rida üles tõmmata ja uus äär teha ning kui lõng venib ka kampsunivarrukad peale esimest pesu pikaks osutuvad, siis on ka lihtsam lühemaks teha. Teine nipp on mul veel. Alustan alati seljatükist. Kui peaks juhtuma, et silmade arv oli liiga suur ja tükk lai tuli, siis ei hakka ma teda üles harutama. Käise alguse kohalt võtan mõlemalt poolt viis silma maha ja koon lõpuni. Esitükk tuleb sellevõrra kitsam ja käise alguse kohal kasvatan mõlemalt poolt viis silma juurde ja koon lõpuni. Jääb huvitavam lõige ja pole kunagi muret, et äkki peaks üles harutama. Nii keerulisi kirju nagu sul, ei ole ma kunagi teinud. Olen rohkem värvifänn. Kaffe Fasset on mu lemmik-kampsunimeister. Olen isegi ta raamatust ühe kampsuni teinud.

    ReplyDelete
  2. Oo, Sinu kampse ja nende tegemist peab n2gema!

    ReplyDelete
  3. Võtan ükspäev ette ja teen paarist kirjust siis pilti, aga kätt südamele pannes, peale riigitööle minemist pole vardaid enam kätte võtnud, ega eriti telgede tahagi saanud. "Kelgin" niiöelda puhtalt vanade vägitegudega.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts