Soonik

Regina Royal töötab. Esialgu tehtud paar proovilappi 100g/500m lõngaga ning kootud ja osaliselt kokku heegeldatud lihtne kamps 8-a tydrukule sama jämedast roosa-punasekirjust lõngast. Kuna mustri moodustab lõnga enda kirjusus, siis ei teinud ma patendi- ega palmikukatsetusi, piirdusin 5-1 soonikuga. Kuna masina mudeliga ma osaliselt kududa veel ei oska, siis kaelaauke ei kudunud, tarvis on korrigeerida õlgu ja kujundada kaelaauk. ............... Käisin augustis Elvas raamatukogus vestlemas sallinäituse asjus. (Vt postitust "Sallipoe aknal") Elva Linnaraamatukogu pakub tasuta näitusepinda riiuliotstel ja akendel. Pr Juhataja ja raamatukogutädid leidsid, et minu sallid sobivad rahvale näitamiseks. Tarvis on mõned huvitavamad ja suuremad juurde teha ning õppida pitssalle raamil venitama. ................. Puhja Maanaiste seltsi inimesega vestlesin samal masinkudumise teemal. Tuli välja, et neil pole masinatel kudujaid, kelleltasja õppida. Ma siis jätsin oma kontaktid, et teha kunagi mõni töötuba oma masinatega. Ja et töötoa käigus mõni osav provva omakorda midagi muud kasulikku õpetab, sest ega mina ometi mingi meister pole, lihtsalt uudishimu on suur:) ............... Ajaloo huvides - probleemid liigestega, RA. Õlad, randmed, sõrmed, algusjärgus vastik.

Comments

  1. Sinu masinkootud vestid on hardas ja agaras kasutuses, salaselts "vestikandjad" soovib saada mitte ühte vesti lisaks, nagu ma enne ütlesin, vaid kahte. Võibolla see hulk veel kasvab. Ilusat halli alpakalõnga praegu veel jagub. Püüan järgmiselt vestitatavalt mõõdud saada ja - kohtumiseni!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts