Köök on parim!

Mu töökoda on yleval köögis, see võtab enda alla u veerandi ruumist. Kudumasinat aga on võimalik suvalises ruumis laua kylge kruvida, ma tahan aga soojas, kydeva pliidi läheduses olla, et valvata väikelast ja pesumasinaid, vajadusel käia jänxe v koera söötmas, pärastlõunal laekuvate koolilaste hordi toita ja tegelda vms. Köögis on mõnna töötada, kõik on käe-jala juures. Kui aga tööjärg kasvab palju suuremaks - tekib sadade kilodega (haha) materjaliladu, rohkem masinaid, viimistluspinnad, mannekeenid, riiulid, paisuv kontorinurk jms, siis kyll on vaja eraldi tööruumi. Loomulikult puukyttega pliidiga! ......................... Kirjutasin veel yhe pitsiprogrammi, ja nyyd on perfokaarti järel veel ehk ainult yhe lihtsama pitsi v fair isle jaoks. Aga olemasolevategagi annab töötada piisavalt. Piltidel on näha paar u 70x170 salliblanketti minu mustritega, millele koon käsitsi ilusad otsad ja panen ehk narmad, kui midagi ilusamat välja mõelda ei suuda. Ostsin linnast yhest keldripoest paarkend kilo väga ilusate värvikombinatsioonidega tyrgi mohäärisegu lõngu 100g/500-550m, ja need lõngad on ääretult mõnusad katsuda ja masinal kerged jooksma, kui mitte arvestada seda, et karvast lõnga pole mõtet ymber poolida, seega tuleb seda vasaku käega kerast välja tõmmata, samal ajal, kui parem käsi masina kelku lykkab. Sellest saab lihtsalt yks harjumuspärane töövõte, aga töövõtted peavad olema laitmatult ja täpselt kätte harjunud. ....................... Kuna pere, maja ja aia kõrvalt ettevõtte pidamine on parasjagu aeglaselt kulgev asi, siis see lähebki aeglaselt. Aga ma annan endale aru, et sellise eluviisi juures on täiesti aktsepteeritav protsesside venimine ja mõõdukas ärikahjum. Ma ei ole ju tegemas kiirelt kasvavat rahvusvahelist firmat, vaid ehitan endale pensionisammast, seda tõelist, mida ma ise kasutada saan, selle asemel et nuumata väljamaa pankureid ja ise vaesuses hääbuda. Ja lapsed näevad, kuidas maailma väärtused synnivad. Ja ma olen ise loonud midagi reaalset, käegakatsutavat. Ja et me oleme alles yhe huvitava tee alguses, eks käänaku taga ole ikka parimad palad peidus.

Comments

Popular Posts