Ema sall

Tyrgi lõngast, 100g/450m (lõnga jämedust arvestades kahtlane), 40% mohääri ja 60% akryyli, koemustriline sall 25x110 cm, otstes haapsalu salli äärepitsimustriga äärepits:) Pildil oleva mustriga põhiosa kudusin Brotheri kudumismasinaga, äärepitsi varrastega nr 2,5. Emale meeldis. Temal on niigi väga kurb elustiil ja vähe iluasju. Keegi pole talle kunagi nii ilusat salli ulatanud, kuigi käsitööd on tal nii teiste valmistatut, ja eriti just enda käte alt tulnut, sõrmede vahelt läbi liikunud tuhandete meetyrite kaupa. Mu ema on sotsiopaatne ja äärmiselt kartlik inimene, keda yks kunagi nii tuntud käsitööettevõte tarvitab imeodava ja sõnakuuleliku, aga äärmiselt kõrgetasemelise orjatööjõuna. Juba 37 aastat. Kahjuks ei saa ma nimetada asutuse nime ega , kuna mõlemad pooled soovivad olla kenad ja viisakad, mis sest, et yks proua istub ilusalongis ja teine elab viletsuses tundmatu kunstniku elu... Piltide riputamisega on keskpärane lugu. Kogupikkuses pilti pole, kuna minu kasutuses olev internet on nii aeglane, et sellegi mustrivaatega pildi yleslaadimiseks kulus 4 katset ja rohkem kui tund aega.

Comments

  1. Ilus on.
    Aga masinal kudumist pole mina isegi mitte lähedalt näinud. Pole vist masinatki näinud.
    Seega ma ei tea öelda, kas ma seda oskan :D

    ReplyDelete
  2. Uuele masinale on tulnud tööpakkumine. Mis arvad, kas veebruari keskpaigaks oleks võimalik tellida üks kampsun? Tumehall alpaka.

    ReplyDelete
  3. Veebruar on mul teadaolevalt vaba, nyyd palun konkreetsemaid numbreid kp osas. Ilmselt on vaja tellijat mõõta, eriti tore, kui saan mingi olemasoleva kudumi järgi lõike teha, hoiab tööaega kokku.
    Kuna ma ei ole odav tydruk, siis kirjeldan om hinnakirja ka - tööpäev tööpäeva vastu v 4 v 5 euri tunnist (raske fyysiline v eriharidust nõudev töö oma riistadega, ja olete veel odavalt saanud, kuna ei ole lisatud riigimakse):P
    Seda tööpäeva sooviksin kätte saada kevadel alates aprillist.

    ReplyDelete
  4. Kampsun tellitakse sõpruskonnalt ühele ema sõbrannale, kes veebruari lõpupoole (arvatavasti peale sünnipäeva 21. veebr.) tuleb Tallinnast Elvasse käima. Mõõdud võib vist mu emalt võtta, nad on üsna ühesugused. Võibolla mõni mu ema kampsun ette võtta, uurin järgi. Tasumise osas pean läbi rääkima, kuidas seltskond soovib - tööpäevana või rahas :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts