Nurgatäis huumorit

Kes siis ametit peab, pyhendunult hobi kallal nikerdab või suuremat äri ajab, kui kodus laste- ja loomaaed lahti. Siis päästad yhte ja avitad teist, nokid kolmat, et kohe neljandat kustutama tormata... ja siis on õhtu käes, kere valutab ja hull pea jaurab niisama, nagu muinasjuturebasel, kes igavusest hundile koledaid käkke keeras. Ma lähedalviibijaid päris samamoodi ei kiusa, tegelen niisama lollustega. Näiteks trein, ee, positiivseid meeme.
Nende tegemine on lihtne, sest mu ath-aju saab 4 sekundiga sellise nalja valmis, seejärel teist samapalju homeerilist naeru omaenda nalja yle, ja järgmist tegema. Mul on selliseid nalju väga vaja, mul on janu rõõmu järele.
Hyva lugeja ja ajaloo jaoks väike napakpiltide galerii.

Kuna mul ikka veel ei ole piinlik, siis järgmiseks meem, mis peegeldab minu peenmotoorika seisu. (ehk massiivse peene käsitööga ma väga enam hakkama ei saa, sirgete esemete lõikamine ja õmblemine on heegeldamisega võrreldes suhteliselt kirvetöö. Minu lugupidamine selle ala meistritele, lihtsalt mu enda heegeldamised on tehtud.)
Hyva lugeja jõuab nyyd veits kreftise naljani, mis peegeldab traditsioonilise pere probleeme - pereliikmete delikaatseid harrastusi ja ilma luba kysimata riistade laenamist.

Comments

Post a Comment

Popular Posts