Suveks õue

Juba väga mitu kuud hõljub mul peas yks mõte. Yhest suuremast ja ilusamast tööst, mille jaoks mul varem aega ega närvi polnud. Ja kuna tervis on mul suuremat musklijõudu nõudvate majapidamis- ja remonditööde jaoks kehva, pidin uuesti retseptivaluvaigistitega alustama, siis otsin igapäevase sõnnikuveo, eivabandust, teenindustööde vahele midagi kunstipärasemat. Selleks sobib hästi yks enneolematult peente detailidega palkmajaplokitöö. 
Kuna ma käsitöö tegemise tuba praegu kasutada ei saa, kolisin selle köögi õue, varikatusega terrassile. Väga mõnus,  koos rammusa maaõhu, kõigi loodus- ja tööstushäälte ning lõpuks ometi lopsaka rohelusega.
Iga töö tegemise juurde kuulub ootusärev mõnu arvutada materjale, joonistada skeeme ja teha erinevaid proovitykke. Seekord siis selline.

Comments

  1. Replies
    1. Ma valin hoolega ilusamatest ilusamaid kangaid. Materjale on riiulisse kogutud palju, aga õiget tooni, sarnaste ja sobivate mustritega kangaid jälle liiga vähe. Ykski triip ei tohi häirivalt erinev olla, sest see jääbki muidu häirima. Harmooniat!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts